.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح جامع مطالعاتی نوروز ۱۴۰۱ برای نخستین بار در کشور
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از آغاز طرح برخط جامع استانی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۱ برای نخستین بار در کشور از ۲۶ اسفند خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی دهقان گفت: در راستای ایجاد فرصت‌های برابر و عدالت آموزشی، طرح برخط جامع استانی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۱ برای اولین بار در کشور در مازندران به طور رایگان جهت کیفیت بخشی به آموزش دانش‌آموزان پایه دوازدهم در بستر کانال “پایه دوازدهم مازندران” شاد از ۲۶ اسفند آغاز خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از برگزاری بیش از ۸۰ جلسه زنده و آنلاین کارگاهی مشاوره تحصیلی و بررسی نکات و تست کنکور سراسری با بهره گیری از مجرب‌ترین دبیران استان خبر داد.

او می‌گوید: این کلاس‌ها با همراهی دبیرخانه کیفیت بخشی به آموزش دانش‌آموزان پایه دوازدهم مستقر در شهرستان بابل اجرا خواهد شد.

به گفته دهقان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ درصدد هستیم با همکاری و تدریس دبیران زبده استانی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی اقدام به برگزاری بیش از یکصد کلاس بازآموزی و بررسی سوالات نهایی سنوات گذشته کنیم.

دهقان از همه مدیران مدارس خواست تا با اطلاع رسانی گسترده، همه دانش‌آموزان را نسبت به عضویت در کانال به آدرس mazand_۱۲@ ترغیب کرده تا با بهره‌مندی همه دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان مدارس روستایی و حاشیه شهر از این کلاس‌ها، یادگیری‌های از دست رفته تا حد امکان کاهش یابد و دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور سراسری با آمادگی هرچه بیشتر در آزمون‌های پیش رو شرکت کنند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.85 seconds.